Britain secretly funded Reuters in 1960s and 1970s – documents

The British government secretly funded Reuters in the 1960s and 1970s at the behest of an anti-Soviet propaganda unit linked to British intelligence and concealed the funding by using the BBC to make the payments, declassified government documents show.

Newsletter Signup

Want to recieve regular updates from us, sign up to our newsletter to be in the know.